Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Vilkår og betingelser for EatSmart365

Vilkår og betingelser for EatSmart365 ApS
Vintervej 7
2920 Charlottenlund
CVR: 44545039

Tlf. 20989880

support@eatsmart365.com


EatSmart365 ApS sælger produkter på hjemmesiden www.eatsmart365.dk. Vilkårene er mellem den enkelte bruger og EatSmart365 APS.


Disse vilkår og betingelser er gældende for aftaler lavet mellem EatSmart365 og en fysisk person. For at indgå en aftale med EatSmart365 ApS, skal du være over 18 år og være bosiddende i Europa.

BEMÆRK AT MADVARER IKKE TAGES RETUR. HVIS MAN IKKE AFHENTER SINE VARER I PAKKESHOP KAN VARERNE DESVÆRRE IKKE SÆLGES IGEN OG MAN VIL IKKE MODTAGE EN REFUNDERING

Registrering og brugeradgang
Brugeren er ansvarlig for, at de givne oplysninger er korrekte på tidspunktet for registreringen. Efter registrering kan brugeren kun give oplysninger om deres egne betalings- og kreditkort.

Ved tilmelding er brugeren forpligtet til at indtaste en e-mail og en adgangskode, disse er herefter nævnt som “login oplysninger”. Brugerens login oplysninger er personlige og må ikke benyttes af andre medmindre, det er angivet på produktet.

Brugeren skal opbevare loginoplysningerne et sikkert sted, så andre ikke kan få uautoriseret adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af hans eller hendes brugerkonto.

Hvis brugeren mistænker, at der sker ulovlig brug af bruger loginoplysningerne, så skal bruger straks underrette EatSmart365 ApS om dette og ændre kontoens adgangskode.

Kvittering for modtagelse af ordre og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, vil du modtage en kvittering (ordrebekræftelse) via e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Der er herved indgået en bindende købsaftale med os.
Fragt og levering
Vi sender alle pakker igennem vores underleverandør, som gør det muligt for dig som kunde, selv at vælge imellem et antal forskellige fragtfirmaer når du checker ud.
Hvis din ordre er under DKK 600, eksklusive fragt, betaler du et fragtgebyr (prisen fremgår af, når du vælger fragtmulighed). Beløbet fremgår før afgivelse af din ordre. Vi leverer fragtfrit, såfremt du køber for mere end DKK 600, eksklusiv fragtomkostninger, på én ordre.
Levering
Leveringstiden i Danmark er typisk 1-3 hverdage.
Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer.  Når din pakke er sendt, modtager du en mail med tracking informationer, der gør dig i stand til at spore din pakke.


Ikke afhentede pakker
Hvis en bruger ikke afhenter sin forsendelse i den valgte pakkeshop (gælder ikke madvarer) og produkterne kommer retur til EatSmart365 ApS. Kan forbrugerene få tilsendt sin pakke igen ved at betale fragt igen, samt den returomkostning der pålægges EatSmart365 ApS af fragtfirmaet. 

Retur og fortrydelse
Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 14 dage. Fortrydelsesretten gælder dog ikke fødevarer jf. forbrugeraftaleloven. Har du købt flere varer i en ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle (ikke fødevarer) eller alle varer. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Sådan udnytter du fortrydelsesretten:
Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder, via e-mail: support@eatsmart365.com.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder. 

erefter sender du varerne retur til:

EatSmart365 ApS

Vintervej 7

2920 Charlottenlund

I returpakken skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, faktura eller anden dokumentation for dit køb.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling, og du skal selv betale for returnering af varen. Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen
Du har som forbruger 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.

En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel. Opdager du en mangel, skal du reklamere til os ”inden rimelig tid”. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.

Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger.

Mener du at varen har en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Betaling
EatSmart365 APS accepterer onlinebetalinger med følgende kreditkort; VISA / Dankort, Mastercard, Mobilepay, applepay online.

Betaling trækkes først fra din konto, når den fysiske vare afsendes.

Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prisfastsættelse:
Danmark - Kroner (DKK)

Nyhedsbreve

Hvis du tilmelder dig til vores nyhedsbrev, indsamler vi oplysning om dit navn, e-mailadresse og evt. mobilnummer. Formålet er at gøre os i stand til at levere nyhedsbreve til dig. Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.


Garanti
EatSmart365 APS garanterer varens kvalitet og forpligter sig til at varen i den forud definerede periode skal være egnet til det tilsigtede brug, eller at den bevare sine egenskaber. Angivelsen af garantiperioden eller anvendelsesperioden for varen på emballagen skal også have den samme virkning. Garantien kan også gives for individuelle dele af varen. Klageren fraskriver sig ret til garanti, hvis varerne håndteres forkert.

Ved køb af tøj og shakers ydes 14 dages fortrydelsesret og 2 års reklamationsret efter gældende købelov.

Modtagere af Personoplysninger

Oplysninger om dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer samt ordrenummer og specifikke leveringsønsker videregives til den transportør, der forestår leveringen af de købte varer til dig. Ved køb af ikke lagerførte varer kan de nævnte oplysninger videregives til producenten eller sælgeren af den pågældende vare, som i så fald vil forestå leverancen.

Oplysninger kan overlades til eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysningerne på vores vegne. Samarbejdspartnere må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse.

Dine rettigheder
Du er til enhver tid i din gode ret til at anmode os om at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, til hvilket formål, hvem der har modtaget dem, samt hvorfra oplysningerne stammer.
Hvis du ønsker det, udleverer vi en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. Du kan bede om oplysningerne ved at sende en skriftlig anmodning til support@EatSmart365.com. Vi kan i den forbindelse bede dig om at dokumentere, at du er personen, du giver dig ud for at være.

Retten til berigtigelse
Urigtige personoplysninger berigtiger vi for dig. Er du blevet opmærksom på fejl i oplysningerne, som vi har registreret om dig, bedes kontakte os skriftligt, hvorefter vi vil korrigere oplysningerne.

Retten til sletning
Der kan opstå tilfælde, hvor du har ret til at få alle eller dele af dine personoplysninger slettet af os. Dog ikke i det tilfælde at dine oplysninger er nødvendige for os, eksempelvis til at overholde retlige forpligtelser.
Retten til at begrænse behandlingen til opbevaring
Der kan ligeledes opstå tilfælde, hvor du er i din ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger til kun at bestå af opbevaring. Eksempelvis hvis du mener, at oplysningerne er forkerte.

Retten til dataportabilitet
I visse tilfælde har du ret til at få dine personoplysninger udleveret i et struktureret format, der gør det muligt for dig at overføre oplysningerne til en anden dataansvarlig.

Retten til indsigelse
Du kan altid gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, der benyttes i markedsføringsøjemed. Gør din personlige situation det nødvendigt at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, har du også til enhver tid ret til at gøre det.

Retten til at tilbagekalde samtykke
Du er til enhver tid i din gode ret til at tilbagekalde et samtykke, du har givet os til en given behandling af personoplysninger. Ønsker du at tilbagekalde dit samtykke, bedes du kontakte os på support@eatsmart365.com.

Retten til at klage
Du har til enhver tid ret til at indgive en klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K over vores behandling af dine personoplysninger. Klage kan blandt andet indgives på mail dt@datatilsynet.dk eller telefon +45 33 19 32 00.

Sletning af persondata
Oplysninger indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores nyhedsbrev slettes, når dit samtykke til nyhedsbrev trækkes tilbage, medmindre vi har et andet grundlag for behandling af oplysningerne.

Sikkerhed
Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.
Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.